älsklingen

Provridningen idag kändes faktiskt lite jobbigt om jag ska va helt ärlig, att jag för eller senare ska sälja min ponny och inte vet när han inte längre kommer va min hemskt.
 
Men tror trots allt det är det ända rätt just nu och att det  kommer bli bäst så. Känner att vi båda måste gå vidare vi är långt i från det vi gör på träning på tävling men vi sätter för mycket press på varandra, och det funkar inte.
 
Ska imorgon sätta mig och fixa ny annons kanske sänker priset vi får se, vet att jag kommer ångra detta hundra gånger om men det är rätt och jag tror på de orden. Han ska säljas kanske blir det om nån vecka eller blir det om några månader det vet vi inte men säljas ska han.
/Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0