blogtime !

Efter att ha motionerat två hästar+ mig själv är det nu lite tid för bloggen! Kan ju börja i den ändå med hur ridningen gick. Började ganska dåligt stel var han och inte alls rolig. Jobbade gallopen tills den kändes okej sen lät jag honom gallopera fritt och vad han tycker det är kul vi galloperade omkring där på vägarna och öronen var spetsade framåt, kan man göra annat än att le då eller? Tog seden tag i honom och jobbade en låg form och han var helt avslappnad och även här öronen spetsade framåt och inte muppig alls hel nöjd ! Travade sedan av honom medans jag började rida hemmåt igen och kolla så han var undan för skänkeln vilket han var. Skrittade sedan av honom sista biten hem ca 30 min.
 
Millan gick väl helt okej tömkörde ju henne. Hon är ju väldigt stel men det var ju inte oväntat. Hon var i alla fall mer sammarbets villig nu än vad hon va förra veckan så det går ju åt rätt håll i alla fall. Inte så mycket mer att skriva där men helt okej nöjd i alla fall. Sen körde jag ett träningspass själv och även där är jag hel nöjd !
 
/Louise
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0