Dålig start på veckan

Har helt klart fått en dålig start på denna vecka, allt som kan ha gått fel har gjort det hästarna,träningarna och skolan. Har inte pluggat mycket men den tiden jag pluggat har jag inte kunnat fokusera, hästarna tänker jag inte äns gå in på och träningen har inte vart så lyckad.
 
Imorgon blir det ingen dressyrträning bäst var väl kanske det trots allt av flera anledningar kan då plugga mer och även hinna springa och träna själv. Fick precis veta att Jessica kommer till Sverige 31 mars när jag är i Polen så lyckat verkligen men så är det nu.
 
Nu ska jag verkligen försöka göra några tidsinställda tills imorgon innan jag pluggar lite för att sedan lägga mig ganska tidigt.
 
/Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0