Eo påbörjad trickträning

Har börjat trickträna Eo lite smått nu. Det går faktiskt bra. Hon är lite för ivrig , då hon tycker det är väldigt roligt. Men jag ser det som något posetivt. 
Eo kan puss på kommando men måste kunna hålla kvar längre. Hon vet att om jag klappar på min kind då ska hon pussas. 

 
Hon kan dessutom påbörjad vinkning. Inte alls som det ska se ut , men ändå en början. 
Hon följer mig också väldigt bra. stannar jag stannar hon , bakcar jag gör hon också det osv. Och det är något jag var väldigt stäng med i början och det får jag verkligen tillbaka nu. Så tips till alla som köper häst nu , var tydliga med att visa vem som bestämmer för det får man igen sen. 
 
/ felice
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0