Film på hästarna

Hann klämma in ett litet inlägg här ändå. Oj det har verkligen hänt jätte mycket sen mitt förra inlägg. Fast nä. 
Sitter just nu och håller på att ladda upp ett videoklipp på ytb , är på 3% nu. 
 
Har ätit mat , bra mat för musklerna. 
 
Fisk med äggsås och varma grönsaker , potatis och lite sallad. Mjölk till det. 
 
Kan ju även säga att jag var lite gött svettig efter att ha motionerat hästarna idag. Detta är alltså min tjocktröja , gissa då hur tröjan under såg ut? haha
Det är härligt det! 
 
Ska snart ut och svettas ännu mer. Har ändrat lite på träningsschemat idag. Blir 10 min cardio uppvärmning först. Sen 100 hopp i hopprep , sen 50 med var tionde 2 varv om ni fattar? Det blir min uppvärmning. Sen kör vi ett hårt magpass, åh det känns så himla mycket. gör det i ca 20 min , sen Hannas nya maskin om jag förstår mig på den. Plus lite andra rumpövningar. 
Så tar jag armar och rumpa imorgon. Jag hade verkligen träningsvärk från gårdagens arm och axel pass. Har höjt vikten på hantlarna nu , känns otroligt härligt att veta att man klarar mer än vad man gjort förut. Duktigt Felice. ;) 
 
Nu är 95% klar OMG OMG OMG. 
 
Där har ni den, själv ska jag ta på mig träningsskorna och dansa fettet av mig på 10 min ;) 
 
/ felice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0