fredags shopping

Tog en sväng förbi Bordrocks innan vi åkte till stallet idag. Dom hade egentligen stängt men hon som äger det kom och öppnade åt oss, snällt! Dom hade både vinter och vår rea , och allt var väldigt billigt! 
Alla märkesbyxor kostar 1000 kr nu kan jag ju tipsa om för dom som vill ha nya. Själv har jag precis köpt nya byxor så var tyvärr inte i behov av det. 
Det var även 50% på alla tröjor och jackor. 30% på alla schabrak , 70% på allt på övervåningen och 20% på allt annat. 
Så jag passade på att köpa ett nytt schabrak , blev väldigt sugen på ett till också , när det var rea och allt. Så vem vet kanske åker dit och köper det någon dag. Idag köpte jag detta: 

(Skriver originalpris nu för att jag inte orkar räkna och det riktiga priset står på prislappen, haha)
 
Kingsland tröja storlek S - 399:- ( fick den ännu billigare än 70% , behövde bara betala 59 kr för den!!! ) 
 
Kingsland strumpor 3 pack. storlek 36-41 - 199kr
 
Schockemöhle schabrak , storlek full 399:- 
 
Jag är nöjd med mina inköp idag , och är nu lite fattigare inför göteborg i slutet av april. Haha! Men där vill jag verkligen hitta turkosa boots, haha det är prio ett. Hoppas på att shoppa loss alla mina penagar där, och det kan ju inte bli sås vårt eftersom jag är gött fattig. Men det löser sig , det gör det alltid! 
 
/ felice
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0