Godmorgon lördag

Jag har verkligen söndagsångest på en lördag. Det är helt sjukt.. haha
 

Vaknade av att det var jätte kallt på mitt rum och kom sedan på att mitt i natten har jag släppt in katten och förmodligen glömt stänga fönstret. Har lite ont i halsen nu men inget att haka upp sig på. Lite te på det så blir det super. 
Idag är första dagen i nya stallet. Eo ska ridas ut bara för att kolla området lixom. Vägarna kan vi redan men hon blir så stressad när hon flyttar så hon ska få ta den tiden det tar för henne. 
 
Igår var vi på hoppträning som gick super. Film kommer därifrån senare förmodligen. Filmade även min svårlastade häst så då har ni något underhållande att kolla på sen. Ston ni vet.. ;) 
Sen släppte vi henne i nya hagen , har även film från det om det är roligt. Men det blev inte så galet som vi hoppats haha, nej då. Men alla hästar skötte sig utmärkt och Eo ville bara äta. Det är min ponny det! Vi lastade även in lite saker.
 
Sen åkte vi till gamla stallet och jag tömde boxen medans mamma packade i de sista sakerna i bilen och vi städade kaninburen osv. Kaninerna ska vara kvar i stallet , och Karin ska ta hand om dom tills det blir så varmt att vi kan ha dom ute hemma. Eftersom dom är vana med värmen i stallet nu. 
 
Efter det åkte mamma och Emilia till nya stallet och släppte av alla saker och jag åkte och tränade en av dom bästa passen denna vecka. Förbrännde 5 kalorier mer än programmet sa , båda passen. (körde en 25 min och en 10) och sen styrka på det som också känndes med gick ändå lätt. Härligt att ha sånna dagar ibland! 
 
 
/ felice
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vart har du henne nu? :)

Svar: I min dressyrtränare Hannas stall , det ligger en bit innan bergsgården :)
Louise & Felice

2013-03-02 @ 10:08:35
URL: http://amaandapeersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0