Hanna har motionerat Per-Olof idag

Idag red Hanna Eo , eftersom hon har varit lite elak mot mig när vi ridit ut. Det gick bra i måndags (måste det väl bli?) men annars har hon inte varit rolig. Såhär skrev Hanna på sin blogg: 
 
Eo: Red ut Felice ponny som har varit lite bråkig ute. Var nära på att åka av innan jag knappt hade kommit upp, det hade varit snyggt. Satt upp från pall, tyglarna i vänsterhanden precis som jag alltid gör. Men direkt jag hade kommit upp så vänder hon runt och galopperar iväg och bockar, tappade den enda stigbygeln jag hade fått tag på och är väldigt glad att jag har bra benmuskler ;) Efter lilla incidenten så gick det faktiskt över förväntan. Jobbade henne mycket i skritt först, öppnor, slutor och skänkelvikning. Efter det var hon jättefin i både trav och galopp! 
http://blogg.hannashastservice.se/
Fick mig ett gott skratt när jag läste det ;) Men tack Hanna för hjälpen! 
 
 
Själv då? Jo jag har haft en väldigt bra dag, motsattsen från igår. Skönt att det bara var en dålig dag. 
Skulle ju ha ridit Lillen , men bestämde att jag skippar det idag och går på läxläsningen istället. Dock var en massa lektioner inställda så slutade typ 12.40 och läxläsningen började 15.00. Men istället fick jag ha läxläsning med min mentor innan han hade sin nästa lektion, och när den började så gick jag och Liza och Elsa och satte oss i ett annat klassrum och pluggade , så har pluggat 1 timme och ska plugga lite mer efter maten. 
 
Efter skolan så tog jag mig en springtur , bara från mamma till pappa i och för sig , men ändå. När jag kom till pappa så dansade jag i 65 min och körde sen ben i 10. Gött svettig kan man ju säga. Nu ska jag laga lite tacos eftersom jag inte är hemme när vi äter det imorgon , så vi körde på tacofredag på en torsdag lixom ;) 
Så nu ska jag äta , sen dansa lite till sen duscha , plugga och sova. Men först ska jag göra lite tidsinställda så det finns när jag åker på konfa läger. 
 
Måste bara säga att det är sån otrolig tur att jag har Hanna som kan köra lite pepptalk med mig!
 
 
/ felice
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0