Hästfri dag

Har fått lite arga och hotfulla meddelanden om att jag bloggat dåligt? Det stämmer väl inte eller? 
 

Idag försov jag mig , härlig start på dagen. Man känner att hela dagen blir så bra då. Sminkade mig fort som fan och åt frukost. En macka med ägg på , klen frukost för den som ska bygga muskler. Men hann till skolan i tid tänkte jag säga , men 10 min sent. 
såg ut såhär då. haha
Kan ju säga att det blir ju lite fjortisbilder när det inte går att ta hästbilder. Men man ska väl ha lite variation på bloggen eller? 
 
Jag och Elsa satt i cafeterian , vi skulle ju ha suttit på fredag men det blev ändrat. Det var synd vi som tänkte spela hög hårdrock och ha hårdrockskläder i skolan på fredag , så sket sig det. Men blev rätt lyckat ändå , vi har kollat på ormhuven som försöker bitas , hajattacker och annat roligt. 
Efter skolan drog vi in till stan , jag "behövde" en ny tröja. Eller rättare sagt mamma lovade att hon kunde köpa en till mig. Men hitta ingen som jag föll för så där super mycket. 

Och ja jag ser ut som en fjortis , men jag är 14 så det är okej. Men när jag blir 15 så får vi ändra på det , men det tar vi då!
Vi köpte inga kläder men smothie köpte vi så lite pengar har dragits från kortet haha. Som om det vore något bra.  
 
Kom hem , åt lite energi om vi säger så haha, sockrade flingor för den där extra sockerkicken. Snacka om att min kropp inte är van med socker, när den reagerar på flingor. Haha. Så med den extra kicken så gick träningen hemma super. 
 
Värmde upp med ett 10 min cardio pass. Bara för att få upp flåset och inte gå direkt på styrketräningen då det är farlig om man inte har värmt upp. Gjorde av med mer kalorier än vad det står man ska göra i programmet igen. Sånna dagar man känner att fan vad bra jag är. Medel plus lixom ;) 
Körde sedan mage , rumpa och armar. 
 
Började med armar och idag så la jag på 1 kg till på varje sida av hanteln. Fan vad jobbigt det var , var precis så att jag klarade det. Men väldigt skönt när man var klar och kände hur armarna hängde som spagetti haha. Körde det armar i 7 min utan vila och sen lite lättare. 
Sen körde jag mage som bara den. Åh mage är nog det som känns bäst att göra , drar så himla mycket i magen och man känner verkligen hur musklerna jobbar. Härligt. Avslutade sen med Rumpa lår och sen lite stretching. Bra pass överlag helt enkelt. 
 
Äntligen börjar jag märka lite resultat i träningen. Jag klarar att göra saker som jag inte gjort förut. Det är verkligen belöning på allt slit. Kan knappt vänta på hur jag ser ut när jag är typ 17. Hihi. 
Så går det säkert utåt , jag blir deprimerad , jätte tjock och ensam hahahahah skulle inte förvåna mig. 
 
Avslutade kvällen med en och en halv timmes plugg med Olle på skype. 
Härligt det. Haha. Sista timmen har även Linn underhållit mig på sms. Min gos det. Haha vi har härmat nästan alla iphone smilisar som finns om vi säger så. 
 
Nu blev det här ett stressat och ovärt inlägg. Men jag är verkligen övertrött och har Linn på sms som säger att jag ska publicera detta NU NU NU så att hon kan sova , så får väl göra det. Sov gott linn! 
 
/ Felice

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0