Hej mitt vinterland

Snö , seriöst? haha. 
 
Men idag förstörde inte ens det min dag. Va i skolan och slutade halv 1 eftersom vi hade de 2 sista lektionerna iställda. Då gick jag och minna till elsa och tog med henne på en tur till ica, tyckte hon behövde röra på sig när hon låg hemma och var sjuk. På ica firade vi lilllördag och köpte godis. Hej drömkropp typ. 
Sen gick jag och Minna till mig och vi åt godis och mellanmål och sen städade vi faktiskt! Haha fett duktiga! Nu har jag lite tjockisabstinent dock , eftersom jag inte kan träna när jag är sjuk. Hade suttit fint med ett 25 min cardio pass innan en dusch och en dejt med sängen annars. Men ska bli helt frisk först. 
 
En stund efter 4 drog jag till stallet och red min lilla ponny som gick perfa. Så hälrigt när hon jobbar med ryggen för så känner man sig inte alls lika lång. Plus för det. 
Jag red lite öppnor och hon blev mjuk och fin. Kunde till och med sätta hyfsade öppnor i höger galopp! Duktig häst det. Idag var hon duktig , och igår också. Hon blir bara bättre och bättre för varje dag som går. 
 
 
Lillen igår var dock inte så duktig. Låt oss säga att jag sitter och skriver det här med en öm kropp och träningsvärk. Han var väldigt stark och jag har inte mycket att säga till om när han drar iväg med mig. Han var väldigt fin i början , innan vi började hoppa dock. Så vi ska inte va för hårda mot honom <3
 
Nu ska jag se om det är några filmer från träningen som är värda att klippa ihop, man vill ju inte se för dum ut på internet lixom. Lägger kanske upp en  sen , annars kommer dom nog i tidsinställda imorgon. 
Förövrigt imorgon så slutar jag kl 1 , och då ska mormor köra ut mig till stallet dirket om hon kan. Då hinner jag rida innan min kompis slutar skolan och efter att jag ridit ska jag umgås med honom. Kul. 
Sen på kvällen har vi insläpp. 
 
/felice
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0