Jag lever

Dålig bloggning har det vart känner jag men har haft mycket i skolan så det blir så, träningen igår gick väl helt okej gallopen var riktigt bra och traven var så där kanske kommer film under helgen.
 
Under helgen blir det tyvärr mycket plugg också två prov som ska göras innan jag åker till Polen och No som måste bli färdig. Men även är det ju konfa och tävling.
 
Längtar tills nästa skol vecka är över och jag åker till Polen och lämnar allt här hemma bakom mig för en vecka. Harry rids av Mamma lite grann vi får se och ev av en tjej som kanske ska tävla honom i hoppning men mer om det nån annan gång. Nu ska jag ut och rida lilla plutten med Lovisa !
 
/Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0