Lördag 9 mars

Hej godingar! Jag hoppas det är bra med just dig som läser detta. Själv är det fina fisken om man får säga så utana att låta töntig. Nej det kan man inte.. Då får jag låta lite töntig idag. 
 
Idag ska jag ut och rida ponnybus på morgonen. Åker ut runt 10. Ska faktiskt förvåna min omgivning och rida i dressyrsadeln hade jag tänkt. Försöka mig på ett riktigt dressyrpass ute. Wow första gången tänkte jag skriva men kom på att jag gjort det förut men då gick det åt helvete så det gills inte. 
Försöker ju alltid att Eo ska gå i form ute nu , och det blir bättre men har alltid haft hoppsadeln och jag tror faktiskt det gör lite med att byta sadel eftersom jag sitter bättre i dressyrsadeln. Vi får se vad som händer. Ska iallafall flytta henne för skänkeln mycket och se till att få loss henne. Uh det låter jobbigt eller vad tycker ni? haha lat jag är. 
 
Sen så ska jag ta en tur förbi hööks , min lillasyster behövde köpa något där , kommer inte riktigt ihåg vad det var men tror gummityglar stod med på listan om jag inte har helt fel. Själv är jag inte i behov av något nytt faktiskt. För en gångs skull lixom. Men man ska ju ha sånna dagar också ;)
 
Sen åker vi till mina kusiner i kristinehamn och ska fira min kusin som har fyllt år. Trevligt.  i kväll antar jag att jag ser på melodifestivalen med Elsa. Standard. Men nu är det ju final och allt plus att hon ska med på banhoppningsträningen imorgon så vet inte om hon sover här eller hur vi gör. Får prata med henne sen. 
 
Jag har gjort några tidsinställda inlägg , plus att jag kanske hinner lägga in några blogginlägg under dagen så jag hoppas att ni kommer tillbaka och läser senare också. Om ni inte läser detta på kvällen då ;) 
 
/ felice
 
 
lite dressyrbilder som inte har något särskillt med inlägget att göra ;) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0