måndag och tisdag

Hejsan , kändes som det var längesen jag skrev ett inlägg här. Har ju varit på konfa, men har väl bloggat efter det? ja det tror jag allt... ? haha
 
Sitter just nu och dricker tee och äter en macka och en lussekatt som jag hittade längst in i frysen haha. Har helt ärligt knäppt upp byxorna och låter magen svälla haha. Jag ska ändå åka och träna med två hästar sen ;) 
 
Igår hann jag inte blogga alls. Hade en väldigt dålig dag i skolan. Men det har löst sig nu. Sen åkte jag till stallet , skulle rida 2 hästar , men slutade med att jag red Lillen ca 40 min sen klarade jag inge mer. Hade verkligen en dålig dag. Lillen bara drog med mig. Det var inte så att han höll på att dumma sig som han brukar , utan han bara vägra lyssna på mig. Tog bettet och sprang och blev jätte lång och älgig. Det är sånna stunder man förstår att man är ganska liten haha. Typ satt där och drog i tyglarna och typ glöm inte att hålla i dig felice, glöm inte att hålla i dig. haha.
Efter det hade jag verkligen ingen lust att rida Eo. Dessutom blåste det typ storm ute och Eo är väldigt rädd när det blåser , och jag kände att jag klarar inte ett till pass med en häst som bara springer. Så jag tog bara in henne och smörjde henne och gosa med henne. Då kändes livet lite bättre. 
Åkte hem och träffade en kompis , det var väl det som räddade min rätt katastofala dag. 
 
 
/felice
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0