Mår bra

Jag mår väldigt bra för tillfället. Är dock väldigt trött efter att varit på konfaläger hela helgen , men fan va kul det va! 
 
sitter just nu och skriver med goa människor , en speciellt som är härligt att skriva med. Det är bra att människor säger ifrån bland , så att det inte blir att man tar folk för givet. Ska aldrig mer göra om det. 
 
Sitter just nu och har inte söndagsångest alls. Härligt det. Har inte ens tjockis ångest även om jag fikat två gånger idag och ätit godis hela helgen och vågen stigit med 2 kg haha. 
 
Som ännu mer glädje på det så gick min häst perfekt idag. Så hilma fin och jag längtar tills alla bitar faller på plats för då kommer vi vara väldigt farliga på tävlingsbanorna! 
 
/ felice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0