Mellis

Hejhej goa ni!
Jag har precis ätit mellanmål och ska snart iväg och träna 2 hästar.
Hoppning står på schemat idag om jag fattat rätt? haha bra att jag har en tränare som tar hand och planerar mina tränare, lite synd att jag inte får veta dom dock ;) haha nej då! 
Tror inte vi håller på så jätte länge för om jag fattat rätt så skulle Hanna iväg på något sen? Skulle gissa på att det blir trim med Eo , typ lägga in en massa dressyrarbete eller något. Och högre höjder med Lillen , men nu gissar jag bara rakt ut i luften. 
 
Efter träningen så ska jag hem och träna själv om jag hinner. Hoppas verkligen på det. Jag blev så himla motiverad igår när det gick riktigt bra! Tänkte köra mage och armar idag. Och imorgon lägga massa tid på rumpan. 
 
Imorgon tänkte jag även göra en videoblogg om allt går som det ska. Tänkte visa mina favoritövningar bland annat. Om det är intressant att se dvs? Vi får se hur det blir. Men jag känner iallfall för att vara hemma och träna, orkar inte va ute.. Haha social jag är , låser in mig i vårat lilla gym. Härligt det! 
 
/ felice
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0