Ny vecka

Ny vecka nu då känns helt okej ändå slutar ett tisdag och onsdag, var av jag har utvecklings samtal vid ett på tisdag så kommer hem ganska tidigt ändå. Rider spiken onsdag,fredag och lördag, får se vad vi hittar på. Har inte planerat för Harry riktigt än men blir ett pass med mycket gallop idag i alla fall Millan vilar och får röra sig tisdag, onsdag i alla fall. Torsdag hinner jag inte med henne då jag träna och fredag får vi se hur det blir om jag rider Harry då eller inte men kanske går en sväng med henne i alla fall. 
 
Själv ska jag börja få bättre sov rutiner gå och lägga mig samma tid varje dag och gå upp samma tid varje dag och hoppas på att jag kommer få lättare för att komma upp på morgonen vilket jag inte har nu haha. Hade i alla fall tänkt börja springa på morgonen snart också har insett att terrängen börjar ju snart och då behöver jag bättre kondis också.
 
Och skolan då har inte så jätte mycket ett SO prov på fredag, NO frågor,spanska glosor + en lite speciell engelska "läxa" som jag inte får skriva vad den är om ;) Sen ska jag ju skriva ner vad jag äter och vad jag tränar under veckan också till idrotten nån hälsodagbok vi har.
/Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0