Onsdag

Hej! Idag är det onsdag , vilket jag ät tacksam över, en dag närmare helg. 
 
Idag ska jag till skolan , såklart. Ska plugga ordentligt och hoppas på att jag hinner göra lite läxor i skolan. Lägga ner mig på lektionerna , och faktiskt försöka satsa lite i skolan. 
Efter skolan åker jag och Olle och Liza , och kanske Elsa till stan. Jag behöver köpa en present till min pappa som fyller år på söndag och Liza skulle köpa en jacka. Ska bli mysigt att umgås med dom. Lite vardagslyx lixom. Sånt behöver man. 
 
Efter stan så ska jag till stallet. Ska rida med Emilia och Zamor för att visa Emilia någon ridväg. Blir nog mest skritt efterso Zamor är med och vi ska ta det lungt med honom i början. Skönt för både mig och Eo att vila lite. 
Vi har även insläpp på kvällen så vi tar in alla hästarna. Efter stallet borde jag egentligen träna , men har prov på fredagen och inlämning och glosförhör på torsdag så måste plugga, men hinner kanske med ett 25 min pass cardio iallafall. Hoppas på det. 
 
Imorgon ska jag rida Lillen och Hanna ska rida Eo. Beroende på vilken tid det blir så kanske jag hinner va med på läxläsningen i skolan. Skulle verkligen behöva hjälp att plugga till provet eftersom vi inte gått igenom det utan vi fick bara ett häfte och att det skulle va mellan typ 13 och 97 frågor eller vad det var på det häftet. Haha.. tack? 
 
/ felice

Kommentarer
Postat av: josse

vilken fin blogg !

allt bra ?

2013-03-13 @ 21:11:53
URL: http://lifebyjosefinee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0