Provridning

Söndag då snart måndag igen mindre kul men innan det denna söndag. Börjar med att ta ut hästarna vid åtta och äter frukost själv.
 
Springer sen en sväng för att sedan rida så jag är färdig strax innan halv tre, för då kommer Karin och hämtar mig och jag ska med dem när de provrider en ponny. Riktigt fin är den och om det inte vore för att det är en c-ponny hade jag kanske köpt den själv haha.
 
Sen avslutas väl helgen med lite plugg och såklart PONNYAKUTEN haha vad är en söndag utan det? Trots att det är ganska tråkigt i år men ändå ponnyakuten är ponnyakuten lixom.
 
/Louise

Kommentarer
Postat av: Louisa

Så fin bild :)

2013-03-17 @ 10:05:53
URL: http://bylouisa.blogg.se
Postat av: Ida

Vad heter c-ponnyn? :)

Svar: Fairytale :)
Louise & Felice

2013-03-17 @ 10:45:56
Postat av: Ida

Amanda Bohls ponny? :)

Svar: ja :)
Louise & Felice

2013-03-18 @ 18:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0