Resultat

På alla 4 rundorna blev resultatet totalt 0 fel. Vad ska man säga, duktiga hästar! 
 
Eo var väldigt pigg men super duktig. Tvekade 1 gång , restan gick hon super på. Satte galoppombytena och hade rätt galopp överallt utom 1 gång. Inte ett stopp i varken 80 eller 90. Vi kunde lätt startat metern , men det skulle varit så krongligt för då skulle jag behöva hoppa det samtidigt som Lillen och det hade ju varit lite svårt ;) 
 
Väldigt taggad på framridningen , och väldigt spänd. Men annars bra. I helhet var hon super fin! Duktig lite ponny som inom kort tid är klar för LB höjd. Dock vill vi bli säkra i dom lokala tävlingarna i LC innan. Men nästa "pay and jump" / "klubbhoppning" / banhoppningsträning / kalla det va du vill så startat vi kanske metern. 
 
 
Lillen var det inte jag som red fram utan det gjorde Kicki. För det var samtidigt som jag hoppade Eo. På framhoppningen , där jag red var han fin från start. Mjuk och vändbar. Han kom bra på de flesta hindrerna i båda klasserna och det blev inte så jätte många fula språng , utan dom börjar komma lite i farten istället för stillastående haha :) 
Han fixade högergaloppen utan att klaga och han var verkligen fin. Duktig häst. Mycket nöjd ryttare över båda hästarna! 
 
 
/felice

Kommentarer
Postat av: isabelle

Himla fin han är! Du rider Lillen jättebra, av filmen att döma:)

2013-03-11 @ 14:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0