Röda ögon läkarbesök

Jag mår just nu väldigt dålig över att jag inte kan träna. Usch. Vill dansa och vill styrketräna. Men tänker satsa på att bli helt frisk innan jag kör. Då kan jag köra ordentligt istället för att köra lite - bli mer sjuk - bli bättre - träna lite - bli mer sjuk osv. 
Men hoppas va tillbaka på måndag. Hade mest ont i tisdags , så har ju blivit bättre och känner mig nästan frisk. Förutom att jag har ögoninflamation då. Snyggt. Både idag och igår gick med ett rött öga . Idag har jag inte ont i det högra , som jag hade igår. Utan det är bara rött men känns inte. Idag är det de vänstra som gör ont. Hahaha.. 
 
Men hoppas va tillbaka på måndag med träningen. Blir en riktig träningsvecka då. minst 25 min cardio varje dag och massa rumpa, eftersom det fortfarande är rumpmånad. ;) 
 
Nästa månad får vi se vad det blir. Tror jag kör rumpa en vecka in på den och sen armar. Månaden efter det är 50/50 på rumpa och mage. ungefär varannan dag. Och såklart cardio på det. Åh jag längtar efter hur jag ser ut till sommaren. 
 
/felice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0