Sjukling

Idag är första gången på högstadiet som jag är hemma och är sjuk. Haha då kan jag ju tillägga att det inte är första gången jag är sjuk , utan går till skolan ändå annars. 
 
Vaknade vid halv 7 som vanligt, var egentligen meningen att jag skulle till skolan och göra ett prov och sen åka hem , men kände att jag klarade inte det. Kunde inte öppna ögongen - vilket jag inte kunnat sen jag fick ögoninflamation. Det är ju ett bra sätt att komma upp på morgonen iallafall, vakna och man kan inte se något så då måste man upp och tvätta ögonen haha. 
Jag tog lite mediciner och somnade om. Vaknade sen vid halv 10 typ. Tack gud att jag kunde sova. Då hämtade mamma mig och jag åkte till henne och åt frukost med henne. 
Fikade även med Maria , Louises mamma ;) det var trevligt och gott - bra felice jobbar på bikini-kroppen.
 
Nu sitter jag hos pappa igen , har precis sett ett till gossipgirl avsnitt. Blev jätte glad när jag såg att säsong 6 fanns ute nu. Såg alla andra säsonger i våras ;) 
 
Snart ska jag till stallet. Eo ska vila idag eftersom hon tappade en sko igår. Så kan det gå , men tror det var bra. Jag är inte precis pigg. 
Hovlsagaren kommer även igag. Vi har verkligen en bra hovslagare som kommer direkt, Tumme upp till han!
 
 
arkivbild
/felice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0