SOMMARLOV

ÅHH fick en extrem längtan till sommar och sommarlov igår när jag satt på bussen, så bara så alla vet är det 81 dagar kvar till sommar lov hur grymt är inte det ?!
 
Den här sommaren ska bli grym haha så sa jag förra året och det blev väl sådär men nu ska det bli det ! Planer för sommaren då än så länge:
  • Cykel semester med Felice haha herregud vi kommer cykla vilse.
  • Bli fet under vällinge veckan med Felice där vi ska tälta.
  • Åka till Stockholm inte för jag vet vad jag ska göra där men vill dit i alla fall.
  • Göra nåt random som man aldrig glömmer och vad det blir vet jag inte ;)
  • Och  bara njuta av att slippa skolan !

/Louise

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0