Ute och fotar

Jag och Lova har precis varit ute och tagit en massa bilder, men inget som kommer ut på bloggen precis. Inte häst bilder så :) Nu sitter vi inne och kollar på friidrott och gosar med katten. 
Jag ska snart iväg och sortera alla mina kläder , ridkläder , vardagskläder , badkläder, underkläder osv osv. Behålla det jag använder och köpa nytt av det jag saknar. Vet redan nu att jag är i behov av nya jeans och strumpor , men lär väl bli mer. Ska iväg och köpa det med mamma imorgon. Jag skulle behöva ett par till springtights också , har hittat ett par jag vill ha så får vi väl se om jag kan övertyga mamma , men tror faktiskt inte det.
Behöver också ny vår tröja att rida i. En tjocktröja lixom. :) 
 
När jag ändå är inloggad på datorn kan jag väl dra en historia om idag. Red ut med mina favorittanter , haha förlåt hanna. Krävde inte så mycket av Eo idag, första dagen på "nytt" ställe osv. Hon var hur lugn som hellst. Lite spänd och pigg , men det tror jag faktiskt inte har med flytten att göra utan mer på att det blåste så.
 
Efter att jag ridit Eo och fixat i stallet så fick jag rida Hannas lilla bebis. En nordsvensk som blev riden andra gången med sadel idag. Det gick ju hur bra som hellst! Kicki var med och tog lite bilder så jag hoppas hon lägger ut någon på fb så jag kan spara den och lägga ut här ;) 
/ felice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0