Veckan som kommer

Ny vecka idag då börjar den med att fylla 15 inget speciellt har redan fått min present så får nog inget av familjen idag (skrev detta tidsinställt ) efter skolan ska Harrys skos och sen ska jag väl rida Harry lite så han inte är helt knäpp på tisdag. För då kommer Sofia och rider honom, jag är med och hjälper till !
 
På onsdag åker jag till Polen och då lite lämnar jag allt som händer här och min ponny, litar helt ut på att Sofia och mamma löser det helt perfekt. Jag kommer sedan hem nästa torsdag och då ska Harry hopptränas så jag rider honom på fredag och då blir det väl bara lite jogging.
 
Hur uppdateringen blir medans jag är i Polen får vi se hinner kanske göra några tidsinställda men inte så jätte många, Sofia kanske vill blogga lite? ;) Vi får se helt enkelt.
De här är min ponny Harlekin och han ser ut som en tax eller vad?
/Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0