you were born to be real not perfect

Hej fina bloggen.
Jag funderar på att ta tag i bloggandet ordentligt. Ny header , ordentliga inlägg osv. Men sen kom jag på att när ska jag hinna det? Haha.. Det funkar att blogga bra på sommaren när man har lov och har lite mer intressanta saker att göra , men hur roligt är det att läsa om typ , hej idag va jag i skolan sen red jag sen träna jag sen sov jag. Inte så jätte kul kanske.. 
 
Imorgon , då jävlar. Då blir jag av med min "tävlastorhästoskuld" omg. Haha. Är inte alls nervös faktiskt. Det går som det gör lixom. Rida ordentligt och låta Lillen se hur det är på en tävling lixom. Han är ju väldigt grön på den biten. 
Han är verkligen snygg... ögongodis. 
 
Idag var jag väldigt morgonpigg från en sak till en annan,var i stallet vid 9 och 10.20 hade jag motionerat klart två hästar. Duktigt. 
Båda hästarna var fina , men kunde vart bättre om jag hade ork att rida ordentligt. Usch jag kan gärna bli frisk snart känner jag.. Men men.. Imorgon får jag gå på alvedon haha. 
 
Hahahaha åh såg precis Louises inlägg, hoppas du har det bra i polen , snööö. Själv låg jag precis ute och sola en stund! ;) 
 
 
/ felice
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0