Besluts ångest på högsta nivå

 
Hatar den där känslan av att inte veta vad man vill riktigt, den är hemsk när man velar fram och tillbaka mellan två alternativ och inte kommer fram till nåt bra.
 
Så är jag just nu och har vart flera gånger förut man vad gör skillnaden den här gången? Jo att jag faktiskt trodde jag kommit fram till vad jag ville göra men nej är tillbaka på ruta ett igen och vet inte åt vilket håll jag ska gå.
 
Det gäller det där med tävling terräng eller dressyr, var helt inne på terräng innan helgen det här skulle bli min sista dressyrtävling med Harry det hade jag så gott som bestämt eller jag hade i alla fall bestämt att jag skulle satsa på terrängen och sen kanske starta nån dressyr när det passa.
 
Men efter idag, efter mina 61.05% med retliga missar som  drog ner oss under 62% så vill jag ha revansch för om jag "bara" får honom mjukare i sidorna och mer jämn bjudning kommer det gå super det vet jag.
 
Men å andra sidan så är terrängen också frestande älskar allt med det och det är så underbart men nu när det är P90 börjar hoppningen bli högre kommer det va lika roligt? Hur kommer hoppningen gå? Det är frågor jag ställer mig har helt seriöst inget ordentligt svar på nån utav dem.
 
För hur roligt är det om man får tex 12 fel i hoppningen och där rycker placeringen och det bra resultatet och nej man kan inte alltid ligga på topp men hur kul blir det om man pga av hoppningen hamnar längre ner varje gång, gång efter gång.
 
Vet inte heller vad jag fick ut av det här inlägget förutom att jag möjligtvis är ännu mer förvirrad vet inte riktigt får helt enkelt fundera på saken och sen får vi se.
 
 
/Louise
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0