Dåligt pass

Idag hade både jag och eo en otroligt dålig sag. Jag hade så sjukt ont i magen så visste inte vart jag skulle ta vägen plus träningsverk i armarna. Eo kändes bara stel som en pinne och var inte precis hjälpsam när jag satt där och studsa och gjorde allt för att underlätta för min onda mage. 
 
Vi glömmer detta pass helt enkelt. Hoppas på att hon går bra imorgon. Imorgon är det tävling. finalen i div 3 som går i LC. Ska även hoppa en induviduell LC om hon går bra. Annars är det ingen ide att försöka om hon har en dålig dag. 
Bästa Elsa följer med som hästskötare och fotograf, bäst är hon som följer med och håller mitt humör uppe på nästan alla tävlingar. Sånt man har en bästa vän till!
 
 
Jag och Eo förut <3
 
/felice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0