Den här veckan

Har faktiskt börjat bra en helt okej dag i skolan och hoppas veckan fortsätter bli bra. Ingen terränträning imorgon och inte förens v.22 tyckte Björn och då kör vi på det !
 
Denna vecka ska jag faktiskt för första gången någonsin rida FEI vi får väl se hur det går men har inga större mål komma runt med en helt okej känsla. 
 
Det är ju även kort skolvecka och jag slutar på onsdagen så det är ju chill och nästa vecka är det prao klagar inte på den fronten kommer bli super på min prao hoppas jag ! 
 
Ska försöka skriva ett "fälttävlans inlägg" till imorgon också men vi får se hur det blir det kommer i alla fall bilder från Tranemo på morgonen.
 
Lite smakprov på bilderna ;)
 
/Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0