Det känns bra

Faktiskt känns det bra med allt som hänt. Jag trodde inte Hanna gjorde rätt beslut, men hon tänkte steget längre än jag och nu har jag kommit ikapp henne. Alla tankar till Hanna <3
Jag tror det här var det bästa för Lillen. 
 
Vaknade i ett tält med människor jag älskar. Även om jag var bland så mycket folk så kände jag mig så ensam. Tog en promenad och lyssnade på våran låt. Jag var arg och tyckte inte det var rättvist. Var väldigt skönt att tänka själv. Gick sen tillbaka till tältet och hämtade Elsa. Kändes bra att sedan dela tankarna jag just tänkt. 
 
Min största fundering är att folk säger att jag är så stark, men jag känner mig allt annat än stark. Eller gjorde då. Imorse. Nu känns det bättre efter att ha varit i stallet och ridit ut barbacka på min ponny. Nu när Lillen är borta så är hon ensam det finaste jag har på denna gjord. 
Nu känns allt bättre, det känns som ett avslut på allt. Man har haft det med sig hela tiden sen olyckan , men ändå ville man inte låta hoppet om att han skulle va kvar dö. Men nu känns det som en lättnad. Nu börjar jag om. Nu kommer det gå åt rätt håll och allt kommer bli bra, samtidigt har jag ännu en ängel som vakar över mig. <3
 
 
/felice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0