första dagen på praoen!

Då var första dagen på praon avklarad och det har vart super, red 4 hästar, fixade lite staket och lite små saker första delen var ju favoriten såklart ;)
 
Av de fyra hästarna jag kom jag inte riktigt överens med 1, helt okej med 2 och helt kär i 1. Åh den var så underbar och såå stor haha trots det var den inte stor att rida.
 
Är verkligen stor skillnad att rida storhäst jämfört med ponny en av de två som klickade helt okej var en lite för mycket häst att rida för mig ,den är utbildad och kunde men direkt när jag inte red ihop den så märktes det och även samma sak åt andra hållet att när jag red ihop den och gjorde rätt gjorde den rätt.
 
Sen red jag ju Harry förut som absolut inte var sig själv idag så blev ett kravlöst galopp pass i skogen skulle vart bättre att tagit trossnäs om jag vetat att det skulle bli så då jag nu galopperade runt och runt ;)
 
 
/Louise

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vart praoar du? :)

Svar: Björklidens dressyrstall :)
Louise & Felice

2013-05-17 @ 22:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0