Harrry är lika bra som Scandic

Är trots allt ganska nöjd med dagen kunde gått bättre men efter träningen i torsdags så kan jag inte säga annat än att det gick super !
 
LA:P1 : Han var lite ojämn i bjudningen ena övertaggad eller seg, haha herregud ni skulle sett första enkla bytet jag vänder upp och Harry bara rusar iväg jag tar tag i honom och det tar tvärstop typ istället ;) Sen var han lite stel och osmidig i skolorna men helt okej trots allt. Slutade på 61.05 % där.
 
FEI Inledande: Den debuten lixom först rider jag fel, sen efter ökad skritt ser Harry en jätte farlig sten så han slängde sig inåt lika fint som Scandic fast vi hade en sten istället för blommor. Lika duktig som de stora stjärnorna är han min lilla ponny ! Sen blev det en miss i andra enkla bytet annars även här helt okej och slutade på 58 % vilket jag är nöjd med efter omständigheterna.
 
/Louise
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0