idag

Idag red jag två hästar, två på förmiddagen och sen en av dem igen för spektulanter igen på eftermiddagen. Vilket gick helt okej trots allt tycker jag.
 
Sen var det träning med min egna lilla ponny vilket gick super, riktigt mjuk och fin. Vi körde lite skänkelvikningar och även förvånd gallop på volt. Efter träningen så fixade jag Harrys man den var så hemsk så till oc hmed Madde påpekade det och tyckte han såg ut som en vild häst ;)
 
Imorgon är det sista dagen på praoen och det suger, riktigt tråkigt men men. Träffar Felice imorgon också då hon ska på programträning !
 
(Haha duktig louise som råkade låsa touch plattan på datorn så fick söka på den andra datorn hur man skulle göra för att låsa upp den tur man har google)
 
/Louise
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0