Imorgon

Imorgon då kör vi, då bär det av mot Tranemo det kommer bli så sjukt kul så det kommer inte göra så jätte jätte  mycket men såklart det är roligare om det går bra;)
 
Har lite kvar att packa så det tar jag imorgon innan vi åker, sen åker vi så att vi är där ca 17 strax efter det rider förmodligen jag och Anna en sväng och även Frida kanske hänger med ska bli jätte kul att träffa henne även fast jag inte precis känner henne men hon verkar jätte snäll !
 
Sen vid sju är det banvisning där jag/mamma tar kort på hindrena så bilder kanske kommer ut här under kvällen vi får se vad som hinns med helt enkelt. Haha sen ska jag väl sova då det blir en tidig morgon på söndagen !
 
 
En äkta terräng känsla över den här bilden som jag inte fattar varför jag lägger upp då jag inte riktigt ser klok ut men det bjuder jag på !
 
/Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0