Lång dag

och än är den inte över på långa vägar , haha. 
 
Vaknade typ 4 av krampanfall i mitt ben, börjar få det allt för ofta nu för tiden.. haha ligger och typ paniksparkar tills det går bort. 
Somnade om och vakande vid 8, då gick jag upp och lagade matlåda att ha med till stallet, duktig jag är! Blev en god sallad. Åt även fukost sen kom Hanna och hämtade mig så åkte vi till stallet. 
 
Fixade allt där och hade även 2 ponnys att motionerar , men Hannas praktikant tog Sonic så red hon dressyr på honom och jag på Eo. Eo var fin och blev inte alls sådär spänd som hon kan utan var bara pigg och frammåt. Red igenom både LC1 och LB1 på henne och kan nu medela att 1 juni har vi våran första dressyrtävling detta år. Måste faktiskt säga att det ska bli roligt. Och det ska bli spännande att se skillnaden på dett år och förra årets protokoll. Vi har ju verkligen övat på det som stått så jag hoppas att vi har nya "svaga punkter" iår. 
 


fin stolsits felice
 
red även igenom programmet på Sonic då jag faktiskt ska tävla honom också :D Blir en lokal LB1 och en LC1 på 4h den 8 juni då även Eo ska med och gå samma program. Ska bli roligt :D 
 
Red även turbo idag. Red först ltite bara för att rida i alla gångarter lixom , ja ni fattar. sen red jag igenom progam sen hjälpte jag Hanna med piaffen. Fan vad cool han är! 
 
snygga snygga turbo 
 
senare så åkte jag till stan med elsa och lovisa och mötte tove och minna. Va med dom en stund, åt jordgubbar och solade. Härligt! Sen åkte Minna och Tove hem och jag och Elsa och Lovisa gick till museeumet hahaha. Fett kul. Sen köpte vi godis och åkte hem ;) 
Nu ska jag blogga lite, äta och sen ta en PW innan jag duschar och landar framför pll tills jag somnar. 
/felice
 
 

Kommentarer
Postat av: Louise

Frågar igen hehe;) vad heter appen? :) Har försökt leta själv på AppStore men hittar den inte :/

2013-05-10 @ 21:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0