sisådär

Datorn har lite damp och gör mest som den själv vill så vi får se om det funkar att göra lite tidsinställda imorgon hoppas det !
 
Har inte så mycket att säga, prao imorgon och det kommer bli bäst! Sen efter det två veckor i skolan plus en vecka med två dagar ena idrottsdag och den andra ska jag laga mat hela dagen vilket gör att jag får va ledig den onsdagen också. Sen veckan efter det på tisdagen slutar vi sådär har ni mitt liv till skolavslutningen typ bara för att jag inte har nåt vettigare att skriva ;)
 
Bildbrist var det också ja. (Kan konstatera att det inte blir några tidsinställda då det här inlägget tog hundra år typ och jag tänker inte sitta och krångla med massa bilder då)
 
/Louise
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0