Sommar

Jag måste bara säga att jag har börjat planera min sommar , känns så jävla bra! Detta kommer bli en bra sommar, med kanske inte lika mycket häst som jag räknat med , men med mina otroligt goa vänner och en massa annat roligt! 
 
Jag ska bland annat göra detta i sommar: 
  • Konfaläger
  • Åka på älven
  • Ridläger
  • Putte i parken
  • Falsterbo!!
  • Ullared
  • Fylla 15
  • Cykelsemester med Louise
Förutom det så kommer jag att hitta på en massa spontan turer, umgås med goa människor , rida och lära känna Andrea Blixt som ska stå i vårat stall under sommaren. Roligt! 
 
Ska ju också tävla och träna :) 
 
Sommaren 2013 - du är välkommen! 
 
/felice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0